Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

EΠΙΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΑΝΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ

Νανά μου γεια σου, είμαι η Μύριαμ. Μια άγνωστη για σένα γιατί δεν με ξέρεις.  Για μένα όμως είσαι πολύ γνωστή, από την τηλεοπτική σου δουλειά και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Παίρνω το θάρρος να σου γράψω δυο λόγια και πίστεψε με, είναι από καθαρή αγάπη. Σε σέβομαι και σ"αγαπώ, γιατί είσαι ένα γλυκύτατο κορίτσι, γιαυτό αποφάσισα και να σου γράψω. Σε παρακολουθώ καιρό τώρα και η ψυχή μου πονάει, με το πρόβλημα σου. Ήλπιζα να γίνεις γρήγορα καλά και ότι στα μαγουλάκια σου θα γύριζε ξανά ένα φυσιολογικό χρώμα και πως θα τα έβλεπα,  λιγάκι να φουσκώνουν. Μετά λύπης μου όμως, δεν έχω δει καμιά πρόοδο και δεν ξέρω τι φταίει. Μήπως δεν φροντίζεις αρκετά τον εαυτό σου; μήπως σε έπεισαν όλοι οι κόλακες που βρίσκονται γύρω σου, ότι όλα πάνε καλά;

Το κορμάκι σου μου θυμίζει αυτά τα παιδιά της Αιθιοπίας, που αναγκαστικά από την έλλειψη τροφής μια τσίπα από δέρμα κρατάει τα κόκαλα τους. Ίσως σε σοκάρουν λιγάκι τα λόγια μου, μα νιώθω την ανάγκη να σου γράψω αλήθειες, αυτές που βλέπω εγώ. Είναι πρόστυχο και ανήθικο, να σε επευφημούν και να σε κολακεύουν οι φίλοι του φέις μπουκ, σε κάθε φωτογραφία που ανεβάζεις. Έτσι σου δίνουν ψεύτικη εικόνα, για το πως είσαι τώρα. Γιατί εγώ βλέπω μια τραγική φιγούρα, που θέλει βοήθεια και όχι κολακείες ψεύτικες. Δεν ξέρω δηλαδή, που το βρίσκουν το ωραίο και το λένε με τόσο φυσικότητα και ψευτιά. Δεν μπορούν να καταλάβουν, ότι σου κάνουν κακό με την στάση τους; 

 Θέλω Νανά μου να σε παρακαλέσω, να κλείσεις τα αυτιά και να ανοίξεις τα μάτια της λογικής και τότε όταν μπορέσεις να δεις, θα σου ανοίξει μια μεγάλη πόρτα που λέγεται ζωή. Σε παρακαλώ να την διαβείς, γιατί είσαι νέα, έξυπνη, με πολλά χαρίσματα και δικαιούσαι να ζήσεις. Δεν θα σε κουράσω άλλο, αυτά τα λίγα λόγια θαρρώ πως φτάνουν. Ελπίζω να μην νιώσεις πως σε προσβάλω και να καταλάβεις τις φιλικές διαθέσεις μου. Με αγάπη και σεβασμό στο πρόσωπο σου, μια άγνωστη φίλη. 

Μύριαμ Κ. Ρόδος

Δεν υπάρχουν σχόλια: