Τρίτη 6 Μαΐου 2014

(2): MAΡΙΑ ΝΕΦΕΛΗ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝ;

Στο πρώτο κείμενό μου, σας μίλησα για τις απορίες των ανθρώπων του ίντερνετ, σχετικά με το θέμα Νεφέλη. Αν είναι δηλαδή ή όχι άτομο σοβαρά άρρωστο και γιατί αμφισβητείται τόσο έντονα, από πολύ κόσμο. Μπήκα στον κόπο να ψάξω για να μην αδικήσω κανέναν, ούτε τον κόσμο αλλά ούτε και εκείνη. Έψαξα λοιπόν και βρήκα τα σημεία που κάνουν τον κόσμο, να αμφιβάλει έντονα και θα κρίνεται εσείς αν είναι άδικη ή όχι τόση αμφισβήτηση προς μια κοπέλα. Γύρισα λίγο πίσω στο δυο χιλιάδες εννιά και μέσα στο μπλοκ της βρήκα τα δικά της λόγια που είναι άξια απορίας. Δείτε τι λέει στην ημερομηνία που σας ανέφερα πριν, θέλει να ξεκαθαρίσει πως δεν είναι καρκίνος αυτή η αρρώστια αλλά μια άγνωστη ασθένεια και οι γιατροί της κάνουν πειράματα με  δοκιμαστικές χημειοθεραπείες. Αυτό δύσκολα γίνεται πιστευτό, γιατί δοκιμαστικά σε μια άγνωστη ασθένεια με χημειοθεραπείες, δεν θα  έκανε ούτε ο πιο άσχετος γιατρός νομίζω.


Ερχόμαστε τώρα στο δυο χιλιάδες δώδεκα και εδώ λέει πως έχει λευχαιμία ή λέμφωμα, πάλι τόσοι γιατροί του εξωτερικού αδυνατούν να βρουν από τι πάσχει, σπάνια περίπτωση την χαρακτήρισε η ίδια. Το άλλο απίθανο είναι αυτό με τους όγκους, δεν νομίζω να έχει σημείο του σώματος της που να μην έχει όγκο και μάλιστα τεράστιους. Παρακάτω σας βάζω ένα απόσπασμα,  να διαβάσετε πως περιέγραψε σε ένα FORUM όλα αυτά που λέει πως έχει. Θα ήθελα να μου πείτε τώρα αν έχουν δίκιο ή άδικο οι αμφισβητίες και ακόμα να ζητήσω την γνώμη κάποιου γιατρού. Σας έχω τονίσει μόνο με χρώμα τα σημεία που λέει πως έχει καρκίνο.

(21/6/12
Παρακάτω γράφω περίπου από τι πάσχω και πως περνώ την καθημερινότητα μου...

Γλοίωμα/επενδύμωμα στο κεφάλι..ενδοκρανια αυξημένη υπέρταση και τοξικό εγκεφαλονωτιαιο υγρό. Χρόνια εγκεφαλίτιδα. (το μοναδικό σε μένα, δηλαδή η δικιά μου περίπτωση όπου είναι μοναδική στο κεφάλι τουλάχιστον, είναι πως ο κακοήθεις όγκος, το γλοίωμα, έρχεται σαν πραγματικό τέρας στο κεφάλι μου, μου καταστρέφει υγιείς κύτταρα, μου αφήνει τα τοξικά και τα κακά κύτταρα και φεύγει σαν κλέφτης. Μετά ξανά από την αρχή. Έτσι δεν μπορούν ούτε με ακτινοθεραπεία μα ούτε και με επέμβαση να επέμβουν...άρα και έτσι ξαφνικά μπορεί να φύγω από αιφνίδιο θάνατο...)


Καρκίνος στην κοιλιά (όπου μέχρι και εδω δεν μπορούν να χειρουργειθούν οι όγκοι "τέρατα" όπως τα χαρακτήρισαν στην Αμερική αλλά και όσοι γιατροί τα βλέπουν, διότι με άφησαν να φτάσω μέχρι εδω που έφτασα και μετά αποφάσισαν να με στείλουν εκεί που έπρεπε να πάω προ καιρού. Ούτε βιοψία δεν μπορούν να μου κάνουν διότι λόγω ακατάσχετης αιμορραγίας θα χαθω. Αυτό θα γίνει επειδή ηδη οι όγκοι κολλησαν στα γειτονικά όργανα, όπως έντερο, σπληνα, συκώτι, νεφρά και επηρεάζουν καρδιά και πνεύμονες...)
Η σπάνια αυτοάνοση ασθένεια μου "Nerobehcet's disease" (όπου εδω και 11 χρόνια δεν θα έπρεπε να ζούσα, σύμφωνα με τον τροπο που μου έκανε την επίθεση της στο σώμα μου και πάντα σύμφωνα με τους γιατρούς...) γιατί μου καταστρέφει τον ίδιο τον οργανισμό...

Μου είπαν όλοι οι γιατροί και εδω και στο εξωτερικό, Ευρώπη, και Αμερική, πως είμαι μοναδική περίπτωση στον κόσμο... και αν οχι μοναδική, είμαι μία περίπτωση στα 2/3 δισεκατομμύρια...)


Αυτό είναι ένα πολύ μικρό απόσπασμα που σας έβαλα με τα λόγια της και όπως βλέπουμε, μια έχει καρκίνο και μια όχι, τελικά τι ισχύει; Έχω και μια απορία  το κράτος της Κύπρου είναι τόσο άπονο και αναίσθητο; ή κρίνουν πως δεν επείγει η μεταφορά της στο εξωτερικό; Εδώ και πάλι θα κλείσω να μην σας κουράσω και θα επιστρέψω με περισσότερες λεπτομέρειες για να καταλάβουμε την αντίδραση του κόσμου.

Μύριαμ Κ. Ρόδος


Δεν υπάρχουν σχόλια: