Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

Ερωτικό 1


Χτύπησες με θυμό την γροθιά σου στο τραπέζι και είπες:
Υπάρχει παράδεισος και είσαι εσύ!
Τρίξαν ξαφνιασμένα τα μαχαιροπίρουνα στα πιάτα
κι η μπύρα μου άφρισε και χύθηκε έξω από το ποτήρι
δεν μιλώ... δεν μιλώ μόνο ταπεινώνω την ματιά μου
για να μην δεις τον ερωτά μου και τρομάξεις.

Γύρω μας ο ήλιος παίζει την μελωδία του με τις ακτίνες του στην θάλασσα
και το νερό δοξολογεί εμένα κι εσένα
πατάς στην χρυσή άμμο μα δεν αφήνεις ίχνη,
πατάς στο απύθμενο νερό μα δεν βυθίζεσαι,
πατάς στον αέρα μα δεν πέφτεις.
Κι εγώ σου κρατώ το χέρι να μ' οδηγείς και να σε οδηγώ....

Παίρνω βαθιά ανάσα να γεμίσουν τα πνευμόνια μου με την αύρα σου
και γεμίζει η ψυχή μου με το φως σου. Νικήσαμε...
Νικήσαμε τον χώρο, τον χρόνο και την δυστυχία τους.
Νικήσαμε επειδή με την αγάπη μας υποτάξαμε την ύλη στο πνεύμα.
Νικήσαμε επειδή τα κορμιά μας έγιναν ήλιοι κι οι ήλιοι φως
και το φως μας θεός και ο θεός παράδεισος.
Κι ας είχαμε εγώ μόνο εσένα κι εσύ μόνο εμένα. Δεν χρειαζόμασταν άλλα.
Μόνο την φωτιά της αγάπης να λιώσουμε το φτηνό μας εγώ
και να χυτεύσουμε το ανεκτίμητο εμείς. Το εμείς οι δυο..

Το παλιό αμπελάκι που μας άφησαν οι πρόγονοι
στην ανεμοδαρμένη ακτή με την προτροπή να το ζήσουμε, άνθισε!
Το σκαμμένο με την σοφία αιώνων χώμα του
ανάσανε μέσα από τα πνευμόνια μας και δεν αργεί το καλοκαίρι
να φάμε τα σταφύλια του και να πατήσεις με τα λευκά σου ποδαράκια
τον μούστο που στην αγκαλιά μας θα ζυμωθεί στο κρασί της γνώσης.

Μην σκύβεις και μην λυπάσαι μου λες
Η ζωή μας είναι ισόβια και δεν θα ζήσουμε τον θάνατο
γιατί ο θάνατος δεν χωράει μες την ζωή.
Σήκωσε το βλέμμα σου και δες με, δες την αλήθεια!

Μα δεν σε κοιτώ, δεν σε κοιτώ να μην σε κάψω
μόνο γέρνω τα χείλη μου στον λαιμό σου
κι από 'κει σαλπάρω μες την βαρκούλα μας για πέλαγο μας
Σ' αγαπώ. Σ' αγαπώ και σ' αγαπώ!

Μύριαμ Κ. Ρόδος

4 σχόλια:

Μύριαμ είπε...

Είμαι ερωτευμένη με τον έρωτα και την ζωή, μην πάει το μυαλό σας πονηρούλιδες σε κάτι άλλο έτσι; το διευκρινίζω αυτό για να μην αρχίσετε τα σχόλια και τα πειράγματα. Καμιά φορά η ζωή σου παίζει άσχημα παιχνίδια και τότε ή θα αγαπήσεις την ζωή ή θα την μισήσεις και εγώ γαντζώθηκα πάνω της την αγάπησα. Γιαυτό είμαι ερωτευμένη με την ζωή και τον έρωτα, είναι το αντίδοτο της κατάθλιψης και σε κάνει να νιώθεις απίστευτα όμορφα και να θαυμάζεις και να αγαπάς, το κάθε τι γύρω σου.

Unknown είπε...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΧΑΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ !!!!!!!!!!!:'(

Μύριαμ είπε...

Χαχαχχαα οχι ρε Τρόμε δεν θα με χασετε πως σου ήρθε αυτό. Εμαθα να εκτιμω τα μικρά και μεγάλα πράγματα και να μην κλαίγομαι, να είμαι αισιόδοξη να μην ειμαι μνησικακη και να εχω αγαπη στην καρδια μου. Θαμαζω και αγαπω καθε τι ωραιο και καλο αν με καταλαβαινεις τι λέω. Γενικά είμαι ερωτευμένη με την ζωή και το συνιστώ σε αυτούς που έχουν κακία μέσα τους και ποτέ δεν θα την χαρούν. Ακόμα οι απελπισμένοι που δεν μάχονται αλλά παραδίνονται στην θλίψη και την μιζέρια με αποτέλεσμα να κάνουν κακό στον εαυτό τους θα τους έλεγα να ξαναδούν από την αρχή την ζωή και να την ερωτευτουν. Ερωτευτεί τε ρε να δείτε μια είναι η ζωή.

agathipapadopoyloy είπε...

Μύριαμ πολύ ωραίο και πολύ αληγορικό. τα σταφύλια όμως τα πατούν το φθινόπωρο το μήνα σεπτέμβριο και κάνουν κρασί, να μεθύσουν μαζί με τον έρωτα για την ζωή.Μα φυσικά η ζωή είναι ωραία, έστω και για να βλέπεις μια παπαρούνα να προσπαθεί να ζήσει ανάμεσα από βραχώδεις πέτρες Μπράβο σου πάντως. Αν θέλεις πήγαινέ το στην σελίδα Λογοτεχνια,η οποία σκοπεύει να γίνει δυαδικτιακή!!!!!