Κυριακή 5 Αυγούστου 2012

ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΚΟΥΝΕΛΙ

Όσο και να σας φαίνεται αστείο, ένα κουνέλι μπορεί να κάνει μεγάλη ζημιά. Κοιτάξτε τι έγινε σήμερα και βγήκα από τα ρούχα μου. Στον κήπο μου έχω δυο σκυλάκια και έφερε πριν κανένα μήνα η αδελφή μου και ένα κουνέλι. Το κουνέλι έχει δική του κλούβα και είναι στην γωνιά απομονωμένο. Χτες η πανέξυπνη φιλόζωη αδελφή μου, το έβγαλε έξω να ξεσκάσει λέει και να ξεμουδιάσει, εγώ δεν το είδα. Πάω λοιπόν το απογευματάκι να ποτίσω τα δεντράκια και τα λουλούδια μου ανέμελη και  αφού  τελείωσα το πότισμα,  μπήκα στο σπίτι. Το βραδάκι όπως καθόμουν και έπαιζα στον υπολογιστή, βλέπω κάτι να τρέχει στο Χωλ μου. Τρόμαξα να σας πω την αλήθεια, έτσι ξαφνικά όταν το είδα, αλλά μετά  υπέθεσα  πως μπήκε κάποια γάτα μέσα.

Σηκώνομαι αμέσως και τρέχω να την βγάλω έξω.  Τότε είδα το κουνέλι που σαν   στο σπίτι του,  έτρεχε πέρα δώθε. Πάω να το πιάσω, τρέχει κρύβεται κάτω από τον καναπέ, τραβάω τον καναπέ και βολίδα τρέχει στην κουζίνα. Μου έσπασε τα νεύρα να το κυνηγάω, τέτοια αναισθησία δεν έχω ξαναδεί.  Θύμωσα τότε και βάζω τον σκύλο μου μέσα στο σπίτι. Αυτός αμέσως το εντόπισε, το κυνήγησε και αφού το ακινητοποίησε, πήγα και το έπιασα. Το έβαλα στο κλουβί του και γύρισα πίσω να παίξω. Κάποια στιγμή δίψασα και πήγα στο ψυγείο να βάλω ένα ποτήρι  χυμό να πιω. Όταν άνοιξα την πόρτα, είδα ότι δεν άναβε το φως και κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά. Ανοίγω την κατάψυξη και βλέπω τον πάγο να λιώνει.  Ωχ σκέφτηκα χάλασε το ψυγείο. Έβγαλα τα πράγματα από την  κατάψυξη και τα έβαλα στον καταψύκτη, δεν λέτε καλά που υπάρχει και αυτός.  Όμως κάποια πράγματα θα έμεναν έτσι, τα αλλαντικά, τα γιαούρτια και τα γάλατα. Αλλά εμένα με στεναχωρούσε το γεγονός, ότι είναι καινούριο το ψυγείο και γιατί να χαλάσει.

Πέρασε η νύχτα και εγώ έπρεπε να βρω κάποιον οπωσδήποτε να μου φτιάξει το ψυγείο. Γιατί το να θέλω να πιω νερό και να είναι ζεστό ή πάγος από την κατάψυξη, θα μου έσπαγε τα νεύρα. Ήταν Κυριακή όμως και που θα έβρισκα εγώ ψυκτικό για να μου το διορθώσει; Ψάχνω λοιπόν και βρίσκω κάποιου γνωστού μου το τηλέφωνο.  Τον παίρνω και ευτυχώς το σήκωσε. Καλημέρα του λέω Μανώλη θέλω την βοήθεια σου, σώσε με. Αφού του εξήγησα το πρόβλημα ο άνθρωπος τι να κάνει;  ήρθε. Μόλις έφθασε,  αρχίζει αμέσως δουλειά, αφού με ρώτησε αν άναβε πριν το λαμπάκι του ψυγείου μου. Του απάντησα ναι και αρχίζει να ξεβιδώνει τον ρυθμιστή, αλλά τίποτα, μια χαρά ήταν δεν είχε πρόβλημα. Τραβάει το ψυγείο και μπαίνει πίσω από αυτό και τότε με φωνάζει, για έλα εδώ να σου πω. Ωχ σκέφτηκα, θα κάηκε η μηχανή.  Δεν μου λες έχεις κανένα ζώο σπίτι σου; Ναι απάντησα, έξω στον κήπο έχω δυο σκυλάκια και ένα κουνέλι. Μόλις του είπα για το κουνέλι γέλασε και λέει, μήπως μπήκε μέσα στο σπίτι; Εγώ δεν κατάλαβα και τον κοίταξα με απορία. Έλα λίγο εδώ να δεις κάτι, είπε. Πάω και τι να δω; το σιχαμένο το κουνέλι, έφαγε το καλώδιο του ψυγείου. Εγώ που αγαπάω τα ζώα εκείνη την ώρα ευχαρίστως θα του ξερίζωνα τα αυτιά, θα το έκανα στιφάδο που δεν τρώω, θα του έδινα κλωτσιές, στον πισινό, θα το χτυπούσα στον τοίχο, θα το έκανα σουβλάκι και δεν ξέρω άλλο τι ευχάριστο για ένα κουνέλι μπορεί  το  ανθρώπινο μυαλό να φανταστεί.  Περίεργες σκέψεις μου ήρθαν στο μυαλό ταυτόχρονα από τα νεύρα μου.  Ευχαρίστως, θα γινόμουν κουνελοκτόνος εκείνη την ώρα. 


Ευτυχώς ο άνθρωπος το έφτιαξε αμέσως και το μόνο που έπαθα ήταν να πετάξω τα αλλαντικά μου και να πληρώσω εικοσιπέντε ευρώ για ένα μασημένο καλώδιο. Αλλά έχω απορία πως δεν κάηκε από ηλεκτροπληξία το σκασμένο; Ευτυχώς τέλος καλό όλα καλά, τώρα έχω και πάλι το παγωμένο μου νερό και τα φρουτάκια μου, γιατί ζεστά με τόση θερμοκρασία δεν τρώγονται. Και εννοείτε ότι το κουνέλι θα εξαφανιστεί, σήμερα θα το δώσω στην γειτόνισσα που έχει και άλλα, να κάνουν παρέα, να επιβλέπει και τις ηλεκτρικές της συσκευές.  Γιατί έτσι και το άφηνα και μου   ξανάκανε ζημιά, δεν εγγυώμαι για την ζωή του, καλύτερα μακριά και αγαπημένοι. Αυτά με το κουνέλι μαθητευόμενο  ηλεκτρολόγο και μαστροχαλαστή.
Μύριαμ Κ. Ρόδος


5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΟΟΟ

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΧΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ Ο ΚΟΥΝΕΛΟΣ............ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΜΕ ΚΑΡΑΒΙ ΤΟ ΛΕΥΚΟ ΠΟΥ ΕΙΔΕΣ ΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧ ΘΑ ΤΟ ΕΚΠΕΔΕΥΣΩ ΚΑΤΑΛΗΛΑ ........ΣΠΙΘΑ

Μύριαμ είπε...

Όχι σε ευχαριστώ να μου λείπει δεν θέλω.

Ανώνυμος είπε...

ΕΣΥ ΧΑΝΕΙΣ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧ ΑΚΟΜΗ ΓΕΛΑΩ

Unknown είπε...

Ησουν πολύ αποτομος με το κουνέλι σου και επίσης δεν πιστεύω ότι αγαπάς τα ζώα κακοπερασε μαζί σου το καημενκ ευτυχώς που θα το δώσεις αλλού να γλυτώσει από εσενα!!