Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΕΣΥ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ;

Εγώ θέλω η χώρα μου να μην διώχνει τους Έλληνες, εσύ θέλεις να έχουμε στον τόπο μας  δουλειά.

Εγώ θέλω να φύγουν όλοι οι κλέφτες, εσύ θέλεις να διώξουμε την διαφθορά.

Εγώ θέλω να γυρίσει το χαμόγελο στα χείλη μας, εσύ θέλεις έναν πολίτη ξένοιαστο και χαρούμενο.

Εγώ θέλω να έχουμε δικαίωμα στην υγεία, εσύ θέλεις δωρεάν υγεία και σωστή περίθαλψη.

Εγώ θέλω να έχουμε όλοι δικαίωμα στην παιδεία, εσύ θέλεις να μπορείς να σπουδάσεις τα παιδιά σου.

Εγώ θέλω τον σεβασμό της χώρας μου, εσύ θέλεις σωστή και δίκαιη μεταχείριση από τους εταίρους.


Εγώ θέλω να μην υπάρχουν άστεγοι, εσύ θέλεις ένα σπίτι για να μείνεις.

Εγώ θέλω να έχουμε όλοι οι πολίτες φαγητό και να μην ζητιανεύουμε, εσύ θέλεις το δικαίωμα να μπορείς να  ταΐζεις τα παιδιά σου με αξιοπρέπεια και χωρίς να τους λείψει τίποτα.

Εγώ θέλω την Ελλάδα να την κυβερνάμε εμείς, εσύ θέλεις την Ελλάδα στους Έλληνες.

Εγώ θέλω σωστούς πολιτικούς που να αγαπάνε την χώρα, εσύ θέλεις δυναμικούς και ειλικρινείς πολιτικούς και όχι αιματορουφήχτρες και κλέφτες.

Εγώ θέλω να κλειστούν φυλακή  όλοι οι κλέφτες πολιτικοί, εσύ θέλεις άρση της ασυλίας των βουλευτών και να τιμωρηθούν οι απατεώνες.

Εγώ θέλω να μπορώ να κινούμαι και να αναπνέω ελεύθερα στον τόπο μου, εσύ θέλεις να μπορείς να μιλάς και να εκφράζεσαι ελεύθερα.

Εγώ θέλω να έχω δικά μου χρήματα και όχι να ζητιανεύω, εσύ θέλεις να έχεις την δύναμη να δώσεις χαρτζιλίκι και να αγοράσεις ρούχα στα παιδιά σου.

Εγώ θέλω οι άνθρωποι να χαμογελούν, εσύ θέλεις να μην αυτοκτονούν οι άνθρωποι από απελπισία.

Εγώ θέλω να μπορώ να ονειρεύομαι ξανά, εσύ θέλεις μια σωστή πολιτεία με προοπτικές ανάπτυξης.

Έχουμε ίδια θέλω λοιπόν όλοι οι Έλληνες, τότε γιατί δεν βρίσκουμε μια λύση; και γιατί τρωγόμαστε μεταξύ μας; αυτό δεν κατάλαβα. Ενωθείτε για να δούμε αποτέλεσμα. Τώρα όμως που ήρθε ο καιρός.

Μύριαμ Κ. Ρόδος

2 σχόλια:

ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΗΓΑΛΟΣ είπε...

ΥΠΕΡΥΣΧΥΕΙ ΤΟ ΘΕΛΩ ΤΟΥ ΔΥΝΑΤΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥ ΨΕΥΤΗ ΤΟΥ ΚΛΕΦΤΗ ΤΟΥ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΤΟΥ ΜΙΖΑΔΩΡΟΥ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ.ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ.ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΘΕΛΩ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΣΘΥΜΑΤΑ....ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΣΥΝΦΕΡΩΝΤΑ.......ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ???????????????