Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

ZHTEITAI ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ


Μια  χώρα δέκα εκατομμυρίων Ελλήνων αναζητεί  εναγωνίως πρωθυπουργό. Που πήγαν τα τρία εκατομμύρια πρωθυπουργών των καφενείων; Που πήγαν τα τέσσερα εκατομμύρια  πρωθυπουργών του ιντερνέτ και των τσατ; Που πήγαν οι πρωθυπουργοί των καναπέδων  με το τηλεκοντρόλ στο χέρι; Που πήγαν οι πρωθυπουργοί της βουλής;  που πήγαν οι πρωθυπουργοί  των καναλιών και των ραδιοφωνικών  σταθμών;

Γιατί Γιωργάκη και Αντωνάκη θέλετε πρωθυπουργό μαριονέτα; είστε τόσο καλοί καραγκιοζοπαίχτες; Ποιος σοβαρός θα έρθει να πρωταγωνιστήσει στο κακοστημένο θέατρο σας; Ο Παγκαλίνος μου που είναι; τον ξαπόστειλες Γιωργάκη γιατί φοβόσουν ότι θα προκαλούσε την οργή του κόσμου με την ειρωνική και προκλητική στάση του; Τώρα τι κατάφερες μου λες; Οι κινέζοι τον έβαλαν φυλακή γιατί του έφυγε μια πορδιά μέσα στον ναό που τον πήγαν για επίσκεψη τόσο βρωμερή που μέχρι και το θαυματουργό άγαλμα του Βούδα έπιασε την μύτη του. Είχες δεν είχες μας έκανες χαλάστρα και μας χώρισες ζηλιάρη.

Εσύ ρε Αντωνάκη τι  νάζια  είναι αυτά που κάνεις ε; Μου θύμισες την παροιμία άντρα θέλω τώρα τον θέλω. Έτσι και εσύ καρέκλα θέλω τώρα την θέλω. Αμ' δε Αντωνάκη μου γλυκό. Από εδώ και εμπρός όποιος θέλει θρόνο θα κάνει τον πισινό του πρώτα σκληρή γυμναστική και αν καταφέρει και τον κάνει σφριγηλό τότε θα τον πάρει με την αξία του. Άρχισε  να γυμνάζεσαι για να τον κερδίσεις. Αλλιώς ούτε στο όνειρο σου δεν θα τον δεις. Α!!!! ξέχασα εκτός από τον πισινό σου να κάνεις γυμναστική και στο μυαλό σου. Πρέπει να παίρνει γρήγορες στροφές γιατί στις αργές καίγεται πολύ μαζούτ και δεν μας συμφέρει, εποχή λιτότητας βλέπεις έχουμε.

Πες μου καθυστερημένο Γιωργάκη, στο εξωτερικό που σπούδασες  έπινες πουλόνερο και βγήκες καμένο μυαλό; Αλλιώς δεν μπορώ να εξηγήσω την τόση ηλιθιότητα σου.  Άντε ξαναπήγαινε εκεί τώρα να το συνεχίσεις γιατί εμείς εδώ δεν έχουμε από δαύτο.

Ένα πρωθυπουργό ρε παιδιά που θα βρούμε; ποιός μπορεί να μου απαντήσει; Εγώ πάντως όσο και να έψαξα δεν βρήκα ακόμα τίποτα. Εσείς βρήκατε κάτι;

Μύριαμ Κ. Ρόδος

Δεν υπάρχουν σχόλια: