Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΒΡΗΚΑ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ

Ομολογώ ότι κουράστηκα πάρα πολύ να βρω τον άντρα που είχα ονειρευτεί. Έψαξα παντού, κανείς δεν διέθετε τα προσόντα που ήθελα. Τότε αποφάσισα να πάω σε έναν χαρτορίχτρο, ναι καλά διαβάσατε. Δεν μου έκανε όποιος και όποιος. Ρωτώ λοιπόν ποιός είναι ο καταλληλότερος και αφού μου έδειξαν που ήταν αποφάσισα να πάω.

Ήταν ένα σπίτι πολύ περίεργο όλο παράξενα σύμβολα και νεκροκεφαλές. Τρόμαξα να σας πω την αλήθεια λιγάκι και κοντοστάθηκα, όμως πήρα ανάσα και μπήκα αποφασιστικά μέσα. Εκεί είχε ένα σαλονάκι. Κάθισα και περίμενα την σειρά μου. Όμως έτσι όπως καθόμουν σκυφτή ακούω μια φωνή να μου λέει και εσύ για τον χαρτορίχτρο είσαι; Γυρίζω και τι να δω; Η Λιάνη περίμενε την σειρά της για να μάθει και εκείνη ποιος θα ήταν ο καταλληλότερος για εκείνη. Ναι της απάντησα εγώ με έκπληξη, εσύ τι θέλεις ; Ψάχνω και εγώ μου λέει, εδώ είχα έρθει πριν να χτυπήσω τον Αντρίκο. Αυτός μου έδωσε συμβουλές πως να τον ρίξω. Μμμ!!! σκέφτηκα θα είναι πολύ καλός τότε, μπράβο θα μου πει και εμένα τι θα κάνω.
 

Επιτέλους έφτασε η σειρά μου, μπήκα μέσα. Μα καθώς έμπαινα ένοιωσα μια ανατριχίλα ή από ενθουσιασμό ήταν ή από φόβο για το απαίσιο ντεκόρ. Κάθισε μου λέει μια φωνή, γυρίζω και βλέπω έναν καμάνα (ψηλό άντρα) με ένα μαντήλι σκεπασμένο στο πρόσωπο. Τι θα ήθελες να μάθεις, ποιό σκοπό έχει η επίσκεψη σου; με ρωτάει. Θέλω να μου βρεις τον πιο κατάλληλο άντρα για να παντρευτώ του είπα. Και τι προσόντα ζητάς; Θέλω τον πιο ισχυρό άντρα πάνω στην γη, αυτός να έχει μεγάλη δύναμη και επιρροή παντού. Θέλω να κάνει σκόνη όλους τους πολιτικούς μας εδώ. Ο χαρτορίχτρος έβαλε τα γέλια, γελούσε δυνατά και ασταμάτητα, εγώ τρόμαξα, μα γιατί γελάς; είπα δειλά δειλά. Γιατί αυτό που μου ζητάς είναι το ευκολότερο πράγμα απάντησε αυτός.

Έπιασε την μαγική του σφαίρα την κούνησε και περίμενε. Κοίτα μέσα, μου λέει και δες το όνομα του αγαπημένου σου. Εγώ όμως δεν μπορούσα να δω τίποτα. Κοίτα καλά και πες μου επέμενε αυτός. Τότε πράγματι διέκρινα τα αρχικά του αγαπημένου μου. ΔΝΤ έγραφε καθαρά. Είναι πράγματι γερός και παντοδύναμος ρώτησα; Μα φυσικά απάντησε αυτός δεν κοιτάς που όλοι τον προσκυνάνε; Έχει όλη την δύναμη στα χέρια του όλους τους εξουσιάζει , Βασιλιάδες, πολιτικούς και όλους όσους νομίζουν ότι έχουν εξουσία και δύναμη .

Και πως είναι στην εμφάνιση; ρώτησα πάλι εγώ με απορία. Είναι ένας πολύ ψηλός νέος με πολλά κεφάλια και πολλά χέρια. Ααααααααα!!!!!!!!!! ωραία είπα εγώ κατενθουσιασμένη, αν δεν μου αρέσει το ένα πρόσωπο θα κοιτάω το άλλο. Και τα χέρια του τόσα πολλά που θα είναι θα τον βάλω στην βουλή να τους δείρει όλους. Μου αρέσει η ιδέα πολύ του είπα για πες μου και άλλες λεπτομέρειες.

Είναι ο αρχηγός της νέας τάξης πραγμάτων είπε, όλοι οι πολιτικοί είναι ταγμένοι σε αυτόν. Η μασονία είναι η δική του ιδεολογία και εκεί πορεύονται πια όλοι δεν το πήρες χαμπάρι εσύ; με ρώτησε με απορία. Όχι του απάντησα εγώ και ένοιωσα τόσο βλάκας με αυτή την άγνοια μου. Λοιπόν μου λέει τι λες σου κάνει; Μα και βέβαια είναι τόσο δυνατός κυβερνήτης στον κόσμο και εγώ θα αφήσω να τον πάρει άλλη; Θα τον πάρω είπα αποφασιστικά.


Τώρα πια έχω βάλει σκοπό να πάρω όλους τους πολιτικούς και να πάμε να του ζητήσουμε το χέρι του. Αυτοί δεν έχουν καμία αντίρρηση η Ντόρα μόνο ζήλεψε γιατί τον φλέρταρε άγρια. Αλλά εμένα δεν με νοιάζει θα τον πάρω,θα τον πάρω, θα τον πάρω, για να σκάσουν όλοι από το κακό τους. Θα φροντίσω μόνο ο Πάγκαλος να μην είναι εδώ όταν το ανακοινώσουμε, γιατί αν σκάσει στην Ελλάδα καταλαβαίνετε τι θα πάθουμε όλοι μας.

Λοιπόν είστε όλοι καλεσμένοι στον αρραβώνα μου, έχουμε να κάνουμε τρελά γλέντια στο κτήμα μας Ελλάδα με τον ΔΝΤ μου. Εντάξει; και δεν σηκώνω αντίρρηση από κανέναν σας.

Μύριαμ Κ. Ρόδος

Δεν υπάρχουν σχόλια: