Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΑΓΥΡΤΕΣ


Σήμερα πάλι με έκαναν έξω φρενών. Περνάει μια κυρία και μου  χτυπάει την πόρτα, ανοίγω και την βλέπω να κρατάει κάτι μικρές χάρτινες εικόνες της Παναγιάς. Της λέω ορίστε  τι θέλετε; και μου απαντάει βοήθεια σας η Παναγιά. Εγώ απορημένη την ρωτώ,  εκ μέρος ποιάς ενορίας έρχεσαι; Γιατί ξέρω όταν είναι για να βγουν από την εκκλησία για βοήθεια  δεν πάει ποτέ μια και συνήθως είναι μαζί και ο παπάς. Τότε μου λέει από την τάδε ενορία, δηλαδή μου είπε για την δική μου ενορία με λίγα λόγια. 

Εγώ ουδέποτε  την έχω δει στην δική μας εκκλησία, δεν ήταν της ενορίας μας αυτή η κυρία. Αμέσως σκέφτηκα αποκλείεται ο παπάς μας να έβαλε κάποιαν εκτός ενορίας να κάνει έρανο και αποκλείεται να την έστελνε μόνη της. Της είπα μισό  λεπτό να δω αν έχω ψιλά  και μπήκα να  πάρω τηλέφωνο τον παπά.   Οι φόβοι και οι υποψίες μου επιβεβαιώθηκαν δεν την είχε στείλει  κανείς ήταν απατεώνισσα. Όταν βγήκα έξω για να της τα ψάλλω είχε γίνει άφαντη, πιθανόν οι ερωτήσεις μου την είχαν βάλει σε σκέψη ότι εγώ δεν την πίστεψα και θα έκανα ενέργειες για να μάθω. 

Σας συνιστώ φίλοι μου επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι και επειδή από πάντα  υπήρχαν  οι αγύρτες και οι απατεώνες να δείξετε λίγη προσοχή.  Μην είστε ευκολόπιστοι στον κάθε απατεώνα.  Μάθετε να είστε ορθολογιστές για να επιβιώσετε και μιλώ για όλους τους χώρους.  Ιδίως   στην πολιτική  που μας πουλάνε και μας αγοράζουν οι αλήτες. Αυτοί την έχουν σπουδάσει την τέχνη καλά και ξέρουν την γλώσσα της πειθούς. Όμως να φροντίσουμε και εμείς να μάθουμε την γλώσσα της λογικής, μόνο έτσι θα σωθούμε και θα προστατευθούμε από όλους αυτούς τους αγύρτες που μας περιτριγυρίζουν.

Μύριαμ Κ. Ρόδος

2 σχόλια:

Konstantinos είπε...

ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΥΡΙΑΜ,
ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ,ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ..ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΟΛΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΣΟΥ,ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΙΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΜΟΥ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΤΗΤΑ ΤΩΝ,ΤΗΝ ΘΑΥΜΑΣΙΑ ΓΡΑΦΗ,ΤΑ ΩΡΑΙΟΤΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΤΟΥΜΕ..ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙ'ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΔΙΑΦΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ,ΠΟΥ ΠΑΝΤΟΙΟΤΡΟΠΩΣ,ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΟΥΝ ΜΕ ΒΑΣΕΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ, ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ..ΑΠΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΜΕΧΡΙ ΜΜΕ,ΜΑΣ ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΨΕΜΜΑΤΑ,ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ.. ΕΣΥ, ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΟΑΣΗ Σ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΡΟΜΕΡΟ - ΓΙΑ ΜΕΝΑ - ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ,ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΤΕΚΕΣΑΙ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ,ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΜΑΣ. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ,,,,,ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ, ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΟΥ ΑΥΤΟ,ΓΙΑΤΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΞΥΠΝΑΣ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΚΟΙΜΗΣΜΕΝΟΥΣ - ΚΟΙΜΗΣΜΕΝΟ ΛΑΟ - ΠΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΣ,ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΙ..ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ ΜΠΡΟΣΤΑ Σ'ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΩ,ΟΠΟΤΕ ΜΕ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ,ΘΑ ΜΕ ΒΡΕΙΣ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ..ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ,ΠΑΡΑΓΕΙΣ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΓΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΤΩΡΑ,ΚΑΙ ΠΟΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΛΑΜΨΕΙ..ΕΧΕΙΣ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΡΔΙΑ,ΔΥΝΑΜΗ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ,ΝΑ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΕΙΣ,, ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Μύριαμ είπε...

Ντίνο φίλε μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Προσπαθώ να δω και να σας μεταφέρω τα πάντα με την λογική, χαίρομαι πάρα πολύ που τα κειμενά μου σου αρέσουν, εγώ πάντα έτσι θα τα δουλεύω με σύνεση και λογική. Θα προσπαθώ μέσα από τα δικά μου μάτια να σας μεταφέρω τις ανησυχίες και τις σκέψεις μου. Σε ευχαριστώ για άλλη μια φορά για την ευγενή καλοσύνη σου να σχολιάζεις τα κειμενά μου.