Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

ΕΠΕΙΓΟΝ ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗΝ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΛΕΤΑ

Αγαπητή μου φίλη  Λέτα, σήμερα έκανα επίσκεψη στη Βουλή. Έχω ξετρελαθεί με όλους εκεί μέσα, είναι ένας και ένας. Η εξυπνάδα τους και η μαεστρία να μας σερβίρουν τα πάντα χωρίς χωνευτικό με εξέπληξε. Καθόμουν ώρες να τους κοιτάω και να ακούω την κάθε λέξη που έλεγαν. Ομολογώ  ότι  ένοιωσα σαν να βρισκόμουν στην αίθουσα ενός θεατρικού δραματικού έργου. Μα πως τα κατάφεραν έτσι και μας μάγεψαν;

Θυμήθηκα τις σειρήνες που μάγευαν τους ναυτικούς με την ωραία φωνή τους και δεν καταλάβαιναν πως πήγαιναν γραμμή στην παγίδα.

Αφού κάθισα αρκετή  ώρα και θαύμαζα αυτά τα ακμαία Ελληνόπουλα, άρχισα να σκέφτομαι τι δώρο πρέπει να τους κάνει ο Ελληνικός λαός για να τους ανταμείψει για αυτή την αυτοθυσία που κάνουν. Να σώσουν την χώρα μας από τα αρπακτικά εξωτερικά όρνεα. Τώρα για τα εσωτερικά θα τα αναλύσουμε στην άλλη επιστολή γιατί θα μας πάρει πολύ χρόνο, αυτά είναι περισσότερο άγρια και αρπακτικά.




Σκέφτηκα λοιπόν φίλη μου μια και που εσύ είσαι τόσο καλή μοδίστρα να τους φτιάξεις τα δώρα που θέλω. Γι αυτό άλλωστε σου έδωσα και το υπουργείο. Για τα χρήματα να μην ανησυχείς θα στα δώσει ο Ελληνικός λαός συμφωνούν νομίζω όλοι. Θέλω να φτιάξεις για όλους από ένα υπέροχο ζουρλομανδύα, για τον καθένα χωριστά όμως. Το ντιζάιν θα είναι διαφορετικό στον καθένα. Παράδειγμα ο Πάγκαλος θέλει πολύ μεγάλη ζώνη, να προμηθευτείς ένα καραβόσκοινο για να μπορεί να την δένει.

Τώρα θέλω μια μικρή χάρη, δεν ξέρω αν σου έχω πει ότι   χώρισα τον Πάγκαλο; Πήγε να την στρίψει δια του αρραβώνος και εγώ τέτοια χαπάκια δεν τα καταπίνω. Τον χώρισα λοιπόν για να μάθει εμένα τέτοια να μην μου κάνει. Τώρα έχω βρει έναν καταπληκτικό και ασύλληπτα έξυπνο άνθρωπο.

 Όταν μιλάει κρέμομαι κυριολεκτικά από τα χείλη του, μα τι λέγειν έχει αυτός ο άνθρωπος; δεν λέγεται. Η ευστροφία του μυαλού ο τρόπος που χειρίζεται την Ελληνική γλώσσα είναι το κάτι άλλο. Το μόνο πρόβλημα μου  είναι που όταν νευριάζει εκσφενδονίζει σάλια, αλλά δεν πειράζει θα κρατάω ομπρέλα μικρό το κακό. Αυτά όλα τα προσόντα με έκαναν να τον αγαπήσω παράφορα, ο Άδωνης  μου, έτσι τον λένε είναι καταπληκτικός άνθρωπος. Τώρα μάλιστα που έγινε και υφυπουργός ποιός τον πιάνει.

Αυτόν Λέτα μου θέλω να τον προσέξεις ιδιαίτερα και τον ζουρλομανδύα του να τον κάνεις πολύχρωμο να μοιάζει με κλόουν. Αααα!! μου είπε η φίλη μας η Λίτσα να του φτιάξεις και μια σαλιάρα για να μην λερώνεται κάθε τρεις και λίγο, καλή ιδέα.

 Τώρα σκέφτομαι στον γάμο μας να τον φορέσει έτσι για πρωτοτυπία εσύ τι λες; Περιμένω με αγωνία να μου απαντήσεις αν δέχεσαι φιλάκια.

Μύριαμ Κ. Ρόδος

7 σχόλια:

ΛΕΤΑ ΜΑΣΑΟΥΤΗ είπε...

αγαπημενη μου φιλη σε ευχαριστω θερμα
τιμη μεγαλη για εμενα
εχω πολυ δουλεια
και φυσηκα δεχωμαι
οσο για τον δικο σου (μπλιαχ)
του εχω κλαρωτη
σε φιλω και σε ευχαριστω πολυ

ΛΕΤΑ ΜΑΣΑΟΥΤΗ είπε...

αγαπημενη μου φιλη σε ευχαριστω θερμα
τιμη μεγαλη για εμενα
εχω πολυ δουλεια
και φυσηκα δεχωμαι
οσο για τον δικο σου (μπλιαχ)
του εχω κλαρωτη
σε φιλω και σε ευχαριστω πολυ

Μύριαμ είπε...

Λέτα μου είσαι πολύ καλή φίλη, το ήξερα ότι μπορώ να βασιστώ πάνω σου, γιαυτό σου έδωσα και το υπουργείο άλλωστε. Τώρα έχω ένα παράπονο μαζί σου γιατί είπες μπλιάχ στον αρραβωνιαστικό μου δεν σαρέσει η επιλογή μου; Σε πληροφορώ είναι ο πιο γλυκός καιο πιο έξυπνος εκεί μέσα, σαν να διακρίνω μια ζήλεια ή μου φαίνεται; Λέταααααα κάθησε καλά δικός μου είναι εντάξη;

ΛΕΤΑ ΜΑΣΑΟΥΤΗ είπε...

ΝΑΙ ΚΑΛΕ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ
ΑΝΤΕ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΠΩ
ΖΟΥΛΕΥΩ ΤΟΝ ΛΕΒΕΝΤΗ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΠΥΖΟΥΚΛΗ
ΑΣ ΤΟ ΚΑΛΟ ΟΛΟ ΜΑΣ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ

ΛΕΤΑ ΜΑΣΑΟΥΤΗ είπε...

ΑΛΛΑ ΕΠΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ
ΧΑΡΗΣΜΑ ΣΟΥ Ο ΛΕΒΕΝΤΗΣ
ΦΤΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΜΑΤΙΑΞΩ

Μύριαμ είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχχα ζηλιάαααααααααρα καλά κάνωωωωωωω

Μύριαμ είπε...

Eυτυχώς που τον έφτυσες, φοβόμουν πολύ το μάτι σου, σε ευχαριστω που μου τον παραχωρησες φιλακια