Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

ΚΑΤΑΖΗΤΕΙΤΑΙ ΝΕΚΡΟΣ Ή ΖΩΝΤΑΝΟΣ

pagalos_mpanio
Παρακαλώ όποιος γνωρίζει που βρίσκεται  ο χοντρομπαλάς μου Πάγκαλος να επικοινωνήσει μαζί μου. Καταζητείται  νεκρός ή ζωντανός,  βραστός ή ψητός. Ο ευρών αμοιφθείσας  πεντακοσίους κρεατοβέργας (σουβλάκια) δηλαδή ένα Παγκάλειο πρόγευμα. Τρέξτε γρήγορα  στα  ξενοδοχεία και στα πολυτελή εστιατόρια, ρωτήστε ποιός τρώει με έξοδα του κράτους και μάλιστα δέκα γεύματα στην καθησιά του, αυτός θα είναι πιάστε τον.

DSC06598
Παρακαλώ την Νικολούλη  και τον Ερυθρό σταυρό να βοηθήσει τις προσπάθειες μας. Πάγκαλε αν μου κάνεις νάζια φανερώσου δεν αντέχω έπαθα οξεία  στερητικη Παγκαλίτιδα - ελεφαντίτιδα. Λυπήσου με και φανερώσου. Εγώ για να σε ευχαριστήσω θα σε βάλω πρωθυπουργό αμέσως. Έλα τέτοια ευκαιρία δεν θα ξαναβρείς φανερώσου και άσε τους εγωισμούς, περιμένω.

υ.γ. Σου έχω και την αγαπημένη σου μακαρονάδα έτοιμη.

Μύριαμ Κ. Ρόδος

Δεν υπάρχουν σχόλια: