Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

ΓΑΠ ΕΓΩ ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΡΩ ΤΟΝ ΠΑΓΚΑΛΟ ΠΟΥ ΝΑ ΣΚΑΣΕΙΣ

Βρε άχρηστε Γιωργάκη, πάλι σαμποτάζ μου κάνεις; Ξέρω, από την ώρα που έμαθες ότι παντρεύομαι με τον αγαπημένο μου Πάγκαλο, έφαγες τα λύσσακά σου να μας χωρίσεις. Βρε εγώ θα τον πάρω που να σκάσεις, όσο και να χτυπιέσαι φραπές δεν θα γίνεις.

Μας έσκασες την βόμβα με το δημοψήφισμα, τώρα εγώ σε πίστεψα. Όλα είναι κόλπο για να ματαιώσεις τον γάμο μας, ζηλιαρόγατε. Τι έγινε ΓΑΠ μου τι καινούριο μας ετοιμάζεις; Είμαι όλο περιέργεια να δω τι σκαρφίστηκε πάλι η ξερή σου η κεφάλα. Μήπως φοβήθηκες για την δεξίωση που θα κάναμε μετά τον γάμο; Δηλαδή ότι θα τρώγαμε όλους τους αστακούς και δεν θα σου αφήναμε εσένα; Μην φοβάσαι εσύ έχεις μπόλικους αστακούς στην Ελβετία δεν θα ξεμείνεις ποτέ.



Ο Βενιζέλος μας τι έπαθε σήμερα; Μας ανησύχησε πάρα πολύ. Η ομάδα είναι ανάστατη και  μας έχετε μπερδέψει. Τελικά που τον έχετε τον Βενιζέλο σε ιδιωτική κλινική ή σε νοσοκομείο;  Θέλαμε να του στείλουμε λουλουδάκια.  Γιωργάκη και κάτι άλλο θελω να σε ρωτήσω. Βλέπω ένα ψιλοπανικό στην ομάδα του Πασόκ γιατί; Δεν πιστεύω για τον γάμο μου; γιατί θα τα πάρω άσχημα. Αααα!!! και ένα άλλο!
Γιατί αποστασιοποιούνται οι βουλευτές; μήπως έτσι νομίζουν ότι θα την γλυτώσουν; Τρελός παπάς τους βάφτισε ψήφισαν  και ξαναψήφισαν το πολυνομοσχέδιο και τώρα που είδαν την οργή του κόσμου πάνε να την βγάλουν λάδι. Αμ δε! Ο λαός δεν ξεχνά. Όλα είναι χαραγμένα στο μυαλό και στο στομάχι του. Η ζώνη λιτότητας που υποχρέωσες τον κόσμο να βάλει, είναι πολύ στενή και του έχει ματώσει ολόκληρη η κοιλιακή χώρα. Οι πληγές είναι πολύ βαθειές και δεν επουλώνονται, θα υποστείτε τώρα όλοι μαζί τις συνέπειες του κόσμου.

Και μιλάω για όλους όσους μας ανάγκασαν να φορέσουμε την ρήμαδα την ζώνη χρόνια τώρα. Ο νοών νοείτω. 

Μύριαμ Κ. Ρόδος

Δεν υπάρχουν σχόλια: