Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

ΑΓΓΕΛΙΑ... ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ



Αγαπητοί μου φίλοι είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω ότι την Κυριακή 32 του Νοέμβρη θα τελεστεί η γαμήλια τελετή του γάμου μας. Επιτέλους παντρεύομαι   τον αγαπημένο της καρδιάς μου, τον λατρευτό μου Πάγκαλο.

Έχουμε όμως ένα τεχνικό πρόβλημα δεν βρήκαμε ακόμα κουμπάρους. Θα παρακαλέσω όποιος αγαπάει περισσότερο τον Πάγκαλο να προσφερθεί πρώτος. Βοηθήστε φίλοι μας αυτή η όμορφη μέρα να μην ματαιωθεί χάρη στην ανυπαρξία του κουμπάρου. Θα ήταν κρίμα μια τέτοια μεγάλη αγάπη να πάει χαμένη. θα ακολουθήσει δεξίωση στο προεδρικό μέγαρο. Οι αστακομακαρονάδες θα είναι το κυρίως πιάτο και ευκαιρία να το δοκιμάσετε όσοι δεν έχετε ξαναφάει. Έπειτα θα ακολουθήσει ένας ξέφρενος χορός. Τον πρώτο χορό θα τον σούρει ο λεβέντης μου, έτσι για να τον καμαρώσετε.


Στο τέλος της δεξίωσης θα μοιράζουμε συγχωροχάρτια. Με αυτά θα πηγαίνετε στην εφορία και θα σβύνεται απότομα το χρέος σας. Ακόμα θα δώσει 1000 επιταγές των πεντακοσίων ευρώ έτσι για να σας ευχαριστήσουμε που θα έρθετε να μας τιμήσετε. Ο κουμπάρος θα πάρει ένα αμαξάκι χειροκίνητο και μια επιταγή των χιλίων ευρώ.

Αρχίστε γρήγορα την αναζήτηση του κουμπάρου. Ο ευρών αμοιφθείσας.

Μύριαμ Κ. Ρόδος.

8 σχόλια:

makis είπε...

ΕΓΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ Ο ΤΥΧΕΡΟΣ ...ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ

Μύριαμ είπε...

Ευχαριστώ πολύ κουμπάρε μου για την αυτοθυσία σου! χαχαχα

Ανώνυμος είπε...

KAI EGO THISIAZOMAI

Ανώνυμος είπε...

ΚΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩΩΩΩΩΩΩΩΩ.....!!!!!!!!!!!

Μύριαμ είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ καλοί μου φίλοι, η θυσία σας με συγκινεί πολύ. Θέλω όμως ακόμα δύο κουμπάρους για να γίνει επίσημη η τελετή λέτε να βρεθούν;

striker είπε...

Εγω μπορω να φερω τον στολο ..?

striker είπε...

Εγω μπορω να φερω τον στολο .?

Μύριαμ είπε...

ΝΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΦΕΡΕΙΣ ΤΟΝ ΣΤΟΛΟ ΘΑ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ. ΤΗΝ ΒΡΑΔΙΑ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΔΩΣΩ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΠΟΙΗΘΟΥΝ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ.