Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

ΑΝ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΦΥΛΑΚΙΣΤΕΙ ΞΑΝΑ.

Ο ισχυρότερος δεσμός πάνω στην γη, είναι αυτός μιας εγκύου μάνας με το παιδί που έχει στα σπλάχνα, ο κρίκος που τους ενώνει είναι ο ομφάλιος λώρος. Aπό εκεί τρέφεται για να μεγαλώσει και να βγει υγιές στην ζωή. Έτσι και ανάμεσα στην Πατρίδα και την Ελευθερία ο συνδετικός κρίκος είναι η Δημοκρατία.

Όταν έχουμε Δημοκρατία έχουμε και την ελευθερία λόγου, πολιτικών απόψεων, κινήσεων, ανεξιθρησκείας και τόσες άλλες ελευθερίες που συντελούν σε μια υγιή χώρα. Τώρα θα μου πείτε η Δημοκρατία είναι επαρκής; Θα σας απαντήσω, όχι είναι λειψή. Όμως παρόλα αυτά δεν παύει να έχει τόσες χάρες, που εγώ την λάτρεψα και είμαι ερωτευμένη μαζί της. Όποιος την πειράξει, θα έχει να κάνει μαζί μου, όταν είναι εχθρός με εκείνη είναι και με εμένα.


Δεν θα ξεχάσω, τις ιστορίες που μου έλεγε η γιαγιά μου, αλλά και κάτι γεροντάκια που ρωτούσα. Είχαν λέει φυλακίσει την Δημοκρατία μαζί με την αδελφή της την Ελευθερία και την θέση τους την πήρε μια άλλη κυρία που την έλεγαν Χούντα. Αυτή λοιπόν που λέτε, φυλάκιζε και βασάνιζε όποιον είχε αντίθετη πολιτική άποψη. Ακόμα οι νόμοι ήταν πιο σκληροί, και πάντα τους έβγαζε χωρίς να ρωτήσει κανέναν. Έπειτα σε συνεργασία με άλλες κυρίες άφησε να πάρουν την Κύπρο, την πρόδωσε στη ουσία. Μερικοί λένε, τι ωραία χρόνια που ήταν, δεν φοβόμασταν να αφήσουμε τα παράθυρα ανοικτά νοιώθαμε ασφάλεια, μα ξέχασαν ότι πέρασαν τόσα χρόνια από τότε και ο άνθρωπος μαζί με την εξέλιξη του μεταλλάχθηκε σε ένα πιο άγριο είδος και ποτέ μα ποτέ δεν θα είναι το ίδιο πια.

Εγώ ελπίζω και θα προσπαθήσω, μαζί με χιλιάδες άλλους ανθρώπους που αγαπάνε την Δημοκρατία να μην φυλακιστεί ξανα.


Επίσης πρέπει όλα να γίνονται με νόμιμα μέσα, χωρίς βία, ειρηνικά και ας μου λένε ότι αλλιώς δεν γίνεται. Όλα γίνονται φίλοι μου, αν βάλετε το μυαλό σας να λειτουργήσει σωστά, ψύχραιμα και λογικά, υπάρχουν λύσεις. Το μόνο που χρειάζεται είναι πίστη ότι θα τα καταφέρουμε, αγάπη, και τα δύο στρατόπεδα, να τα κάνουμε ένα. Πιστεύω ένα στρατόπεδο είναι πιο οργανωμένο, πιο γερό και αδιάσπαστο.


Αφήστε λοιπόν τα πείσματα και τους εγωισμούς και ενωθείτε. Ελάτε να φτιάξουμε το δικό μας στρατόπεδο και εδώ θα καλέσω και την εκκλησία να μας βοηθήσει, όπως και τα αδέλφια μας τους αστυνομικούς.


Σας καλώ να ενωθείτε μαζί μας, κοιτάξετε πόσο σοβαρή είναι η κατάσταση και ενταχθείτε μαζί μας, ειρηνικά θα υπερασπίσουμε την φίλη μας την Δημοκρατία που μας χρειάζεται. Ακούστε την έκκληση μου και πάρτε θέση, μην επιτρέψετε να την φυλακίσουν ξανά, βοηθήστε μας.
 

Μύριαμ Κ. Ρόδος

1 σχόλιο:

Konstantinos είπε...

ΝΑΜΑΣΤΕ ΠΑΛΙ ΜΥΡΙΑΜ ΣΤΟ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΜΑΣ ΡΑΝΤΕΒΟΥ,ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ -ΣΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΑΓΑΘΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ,-ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ...
ΜΕΓΑΛΗ ΛΕΞΗΣ,ΜΕΓΑΛΟ ΧΑΡΙΣΜΑ,ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΥΑΛΟ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ.ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΗΝ ΠΕΡΝΑΜΕ ΑΨΗΦΙΣΤΑ,ΞΕΡΟΝΤΑΣ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ.ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΔΑΞΕΙ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ;;; ΟΙ ΞΕΝΟΙ,ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ,ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΥΦΘΕΙ ΜΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΕΠΛΟ ( ΚΛΕΨΙΑΣ,ΑΠΑΤΗΣ,ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ,)ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ..ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΚΙ'ΕΜΑΣ,ΤΗΝ ΔΙΑΙΩΝΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΛΑΛΟΥΜΕ..
ΤΗ ΛΕΞΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΥΝΩΝΥΜΗ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ,ΓΙ'ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΩΣΑΝΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ,ΤΙΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΑΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ,,,ΣΚΛΑΒΙΑ,ΦΥΛΑΚΗ..ΜΗΝ ΓΕΛΙΟΜΑΣΤΕ,ΕΤΣΙ ΖΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΚΛΑΒΟΙ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΦΗΜΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ,ΣΕ ΜΙΑ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΜΟΡΦΗ ΤΩΝ ΣΚΛΑΒΟΠΑΖΑΡΩΝ..ΑΥΤΟΙ ΜΑΣ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΟΥΝ ΠΟΤΕ ΘΑ ΦΑΜΕ,ΠΟΤΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ,ΠΟΤΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ,ΠΟΤΕ ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ,ΠΟΤΕ,ΠΟΤΕ, ΠΟΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΘΕΙ Η ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ.ΤΙ ΔΙΑΦΕΡΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ;; ΤΙ ΟΡΙΖΟΥΜΕ ;;; ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΜΑΣ..ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΩ ;;; ΜΑ ΣΤΟ ΟΤΙ - ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕΣ ΟΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΚΑΘΕ ΛΟΓΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ - ΧΩΡΙΣ ΑΙΜΑ ΝΑ ΧΥΘΕΙ,ΔΕΝ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ..ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΕΥΤΥΧΩΣ,ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ, ΕΞΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΠΟΥ ΧΥΣΑΝΕ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ..ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΔΥΟ-ΤΡΙΑ ΑΤΟΜΑ,ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΣ ΗΜΕΔΑΠΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ,ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΖΗΣΕΙ ΘΑ ΖΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΓΝΗΣΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΜΠΟΛΙΑΣΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΒΡΟΜΙΚΗ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ..ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΙΠΕΣ ΕΣΥ ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ,,,Μ Α Κ Α Ρ Ι !!!!!!!!!!!!!!!!!